Internet-netbutik

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 11 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
Bjarne.L
Medlem

Hej forum,

Har andre erfaret, at de ikke kan købe deres billetter hos DSB via deres netbutik?

Jeg kunne førhen, men nu når jeg har fundet de rigtige billetter og datoer klikker jeg “fortsæt”, og kommer videre og bekræfter (dsb.dksalgnetbutikkenresultat), derefter går siden i stå for betaling.

Deres hotline siger hver gang, husk at fjerne tidligere cookies (hvad jer gør), men intet hjælper, kan nogen hjælpe?

For info har man i december fjernet vores billetkontor på togstationen.

Bjarne

Jeg har brugt det en del uden problemer. Nu angiver du ikke, hvilken browser du bruger – mon det skulle være Internet Explorer?

Hvis det er tilfældet, vil jeg foreslå at prøve med Firefox eller Chrome i stedet. Virker det der, kan du enten fortsætte med at bruge den alternative browser, eller gå i gang med fejlfinding af Internet Explorer.

Har du en moderne telefon, har DSB også en udmærket app til den.


Bjarne.L
Medlem

    Hej Henrik,

    Min browser er IE vers. 8 (fuldt opdateret), og jeg kan komme ind i alle relevante netbutikker og betale, men ikke DSB, og deres hotline siger, at IE er ok på netbutikken.

    Jo jeg kender godt deres app, men min mobil (Nokia) bruger Symbian.

    Jeg er tilfreds med dit svar, men ventede også at høre at der nok var bøvl med IE.

    Håber på evt. andre løsninger 🙂

    Bjarne 

    Jeg har faktisk et forslag, beklager at jeg ikke er vendt tilbage med det:

    Ved at nulstille indstillingerne i Internet Explorer eliminerer du mange underlige fejl. Det gør du i Windows’ Internet-indstillinger – jeg vedlægger et skærmskud.

    Nulstillingen fjerner ikke dine bogmærker o. lign.

    Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.