logge ind på hjemmeside

Ikke løst
Dette emne indeholder 15 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
jgreisen
Abonnent

Jeg kan ikke logge ind på Dansk Tandlægeforenings Hjemmeside,som medlem.Jeg bruger det rette medlemsnummer og kodeord. Bruger win 8.1 0g internet explorer 11 der sker intet kan logge på med Chrome kan også logge på med anden computet der bruger win7 hvad er galt? har prøvet at nulstille explorer uden resultat.Venlig hilsen

Jens Greisen

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Kan du tage et skærmskud a logon-siden?


    jgreisen
    Abonnent

      Denne fejlmelding kommer når jeg forsøger at indsætte skærmskud.An Http error occured<br/>http//komputer.dk/comment-upload/js

      Jens Greisen

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

         

        Prøv igen.

        Tryk Print Screen for at tage skærmskuddet. Hvis du kun vil have et billede af det aktive vindue, tryk Alt+Print Screen.

        Tryk Windowstast+R , skriv mspaint og tryk Enter.

        Når paint åbner, tryk Ctrl+V for at indsætte og Ctrl+S for at gemme i fx Dokumenter.

        Klik Gennemse… under forumindlægget for at indsætte skærmskuddet i dit svar. Husk at trykke Tilføj billede.


        jgreisen
        Abonnent

          Jeg har nu prævet din anvisning på at mrdsende skørmskud det lykkes ikke, der kommer en blank side og ikke yderligere. Det er vist min nyere computer der har fejlen, idet jeg kan logge på både en børbar med win7 og på min ipad air.

          Venlig hilsen Jens Greisen

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Hvilken fejlmeddelelse får du, når du prøver at logge på?


            jgreisen
            Abonnent

              fejlmeldingen er som tidligere meddelt .An Http error occured<br/>http//komputer.dk/comment-upload/js. jeg har meget svært ved ar skrive denne meddelelse idet kurseren forsvinder meget ofte. har talt med min leverandør Elgiganten, det ikke kan kjælpe.Microsoft vil ikke give support oem version er jeg helt solgt? venligst Jens Greisen

              Christian Bugge
              Christian Bugge
              Registreret bruger

                Det må være den fejlmeddelelse, du får, når du prøver at vedhæfte skærmskuddet. Hvilken meddelelse får du, når du prøver at logge på Tandlægeforeningens hjemmeside?


                jgreisen
                Abonnent

                  Der er ingen fejlmelding, når jeg trykker log ind sker der intet andet end billedet blinker een gang og der står igen log ind det er dog ikke muligt, det stopper der, det er iøvrigt svært at skrive på denne besked idet curseren pludselig forsvinder, velig hilsen  Jens Greisen

                  Christian Bugge
                  Christian Bugge
                  Registreret bruger

                    Hej Jens

                    Det sidste har jeg også bemærket! Markøren forsvinder fra tekstfeltet, når jeg flytter musen uden for feltet. Uanset om jeg klikker eller ej. Eksperterne er i gang med at se på det problem.

                    Er det på denne side, du prøver at logge ind? https://www.tdlnet.dk/Login.aspx?redirectUrl=%2fdefault.aspx

                    Hvis nej, må du meget gerne medtage linket i dit svar.


                    jgreisen
                    Abonnent

                      Dette link Virker heller ikke. https://www.tdlnet.dk/Login.aspx?redirectUrl=%2fdefault.aspx 

                      Men tak for forsøget

                      Jens Greisen


                      jgreisen
                      Abonnent

                        Er der da ingen som kan hjælpe?Jeg kan heller ikke logge på min læges hjemmeside med Win8 godt med win7, Kan jeg mon få byttet computeren med en anden? Microsoft har dårlig service,der er tilsyneladende kun muligt at skrive i deres forum. Hp support synes jeg skal bruge Crome, men det var ikke det jeg mener er bedste løsning,alle fralægger sig ansvaret!!  

                        Jens Greisen


                        Michael Hey
                        Medlem

                          Har du eventuelt tjekket om din JAVA eller flash er opdateret og eventuelt gamle versioner fjernet?

                          Ellers kan problemet nogen gange også være i selve routeren, hvor der kan være problemer med at vise visse sider. Du kan eventuelt tjekke om softwasren/firmwaren til routeren er helt opdateret.

                          Bare et par gæt.

                          Med venlig hilsen

                          Michael Hey

                          Christian Bugge
                          Christian Bugge
                          Registreret bruger

                            Kan du prøve at tage et skærmskud af den side, hvor du prøver at logge på?


                            jgreisen
                            Abonnent

                              Mit problem er løst, har fået en computernørd til at lave recovery af computeren og alt er nu i orden.Jeg vil gerne takke alle der har hjulpet gennem denne side.

                              tråden bliver vel lukket nu?

                              Venlig hilsen

                              Jens Greisen

                              Christian Bugge
                              Christian Bugge
                              Registreret bruger

                                Hej Jens

                                Godt at høre. Jeg lukker sagen, ja.

                                Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.