Mu Playtech

Ikke løst
Dette emne indeholder 9 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Hej!

Af og til dukker der en besked op når jeg logger på Google Chrome: Mu Playtech er automatisk blevet deaktiveret (eller sådan noget lignende).

Jeg aner ikke hvem der har installeret/eller hvor det kommer fra.

Jeg har googlet tilføjelsesprogrammet Mu Playtech, og kan se det har noget med Casino-spil at gøre. Jeg bruger ikke, og har heller ikke, brugt min PC til spil. Jeg bruger min tablet til kabaler, men det er også alt.

Kan nogen hjælpe mig med at fjerne den tilføjelse?

Det er et lille problem, jeg kan jo bare klikke OK til deaktiveringen. Men det irriterer mig altså.

Med venlig hilsen

 

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Prøv at nulstille Google Chrome: Klik på menuen  med de tre bjælker, og klik på Indstillinger. Klik Vis avancerede indstillinger… nederst på siden og tryk på Nulstil browserindstillinger. Klik Nulstil.

     

    Hej Christian!

    Jeg har markeret dit svar som det bedste (og eneste).

    Men jeg ved jo ikke om det virker, da det ikke er hver gang jeg logger på, at beskeden kommer.

    Mvh.

    Hej Christian!

    Jeg kan se, at det har haft en virkning.

    Når jeg nu logger ind på Google Chrome, kommer startsiden, frem, det plejer at være min kalender, men nu er det Google.com.

    Jeg lukker ned, går til Kontrolpanel, Internetindstillinger, Generelt, indsætter kalenderlinket, klikker Anvend, klikker OK, og går ud.

    Starter Google Chrome, og kommer frem til startsiden Google.com!

    Hvordan får jeg MIN startside tilbage?

    Mvh.

    Hej!

    Jeg loggede ind på Google Chrome, klikkede på de 3 bjælker øverst til højre, klikkede på Indstillinger,fandt punktet med Ved opstart, markerede Åbn en bestemt side, eller en række sider, klikkede på Angiv sider(med blåt) tastede linket.

    Nu er jeg tilfreds.

    Mvh.

    🙂

     

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Lyder godt 🙂 Når du ændrer indstillingen i kontrolpanelet, påvirker det kun Internet Explorer/Edge.

      Hej Christian!

      Problemet er ikke løst.

      Pop-up boksen kom igen i går aftes.

      Mvh.

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hej igen

        Har du prøvet at nulstille browseren?

        Hej Christian!

        Hvad mener du med at “nulstille browseren”?

        I dit første svar skrev du:

        Prøv at nulstille Google Chrome: Klik på menuen  med de tre bjælker, og klik på Indstillinger. Klik Vis avancerede indstillinger… nederst på siden og tryk på Nulstil browserindstillinger. Klik Nulstil.

        Det har jeg gjort. Er det Windows Edge du mener? Hvis ja, hvordan gør jeg det? Jeg har prøvet, men ikke fundet ud af det. Hvis nej, hvad mener du så?

        Mvh.

        Christian Bugge
        Christian Bugge
        Registreret bruger

          Det var nulstilling af Chrome, jeg talte om. Hvis det ikke hjælper på problemet, er der en række andre ting, der er værd at prøve.

          Prøv som det første, at køre en fuld scanning med Malwarebytes Anti-Malware og AdwCleaner

          Det er en hjælp, hvis du kan medtage et skærmskud af pop-up’en i dit svar.

          Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.