Net.FrameWork:4.0.30312

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 10 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
hans.lods
Abonnent

Hej  Komputer for alle.

Bærbar komputer-ACER 5532- med styresystem :Windows 7.

Windows Update anmodede mig om, at downloade NetFrameWork:v 4.0.30312, hvilket jeg udførte, dog uden held – MISLYKKEDES.  Nogle af opdateringerne blev ikke installeret. Fejlkode 643 (ukendt fejl).

Da jeg ville lukke komputeren,downloadede den atter (uopfordret) NetFrameWork:v 4.0.30312, men med samme resultat som ovenstående. Dette gentog sig hver gang, jeg lukkede komputeren.

I jeres blad nr.18/2013 under SPØRG OS anbefaler I, at anvende programmet: NetFrameWork Setup Cleanup Utility, fjerne nuværende version og derefter installere den nyeste version under Windows Update.

Dette har jeg forsøgt, men med samme resultat som tidligere nævnt-MISLYKKET.

Når jeg derefter vil lukke komputeren, så downloader den atter det program, som Windows Update foreskrives – nemlig: NetFrameWork:v 4.0.30312 – Downloadingen udføres,men som tidligere – MISLYKKES – Fejlkode 643.

Under VIS OPDATERINGSOVERSIGT i Windows Update står der nu (32 gange) ud for Net Framework -MISLYKKET-.

Hvilken gavn gør NetFramework og hvad kan jeg gøre for at løse problemet ????

Hilsen

Hans Clausen.                                                                                                  88.989.892.72          Medlem nr.:89207

.NET Framework er et sæt støttefiler fra Microsoft, der deles af mange programmer. Det bør være installeret og i orden.

Microsoft har et reparationsværktøj til .NET her:

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3013

Desuden bør du opdatere til den nyeste version (4.5), der ligger her:

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=30653

Det vil løse problemerne i de fleste tilfælde. Jeg har stærkere medicin på hylden, hvis dette ikke klarer ærterne.


hans.lods
Abonnent

    Meget utilfreds. Efter nu at have korresponderet med jer i mere end een uge telefonisk,pr.brev og e.mail får jeg endeligt et “svar”, som jeg ikke kan åbne.Ref.: 19.januar 2014 1403. We are sorry,the page you required, can not be found.     Marker som bedste svar  kan jeg ikke åbne. Vær glad for det !!!!

    Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.