Problemer med profilen i Google Chrome

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 10 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
mogens j.
Abonnent

Jeg får denne meddelelse hver gang at jeg åbner Google Chrome: “Din profil blev ikke åbnet korrekt. Nogle funktioner er muligvis ikke tilgængelige. Kontroller, at profilen eksisterer, og at du har tilladelse til at læse og skrive i dens indhold”. Når jeg har lukket denne meddelse en fire, fem gange åbner Google Chrome, er der nogen der kan hjælpe mig med at få fjernet denne fejlmeddelse så jeg kan åbne Google Chrome normalt?

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Det klarer du ved at oprette en ny profil i Chrome. Vær opmærksom på, at du mister gemte formular-data og passwords i processen.

    Start med at eksportere dine bogmærker, hvis du har nogle: Åbn menuen med de tre bjælker øverst til højre, klik på Bogmærker og Bogmærkeadministrator.

    Klik på Organiser og vælg Eksporter bogmærker til HTML-fil… Gem filen et sted, hvor du kan finde den igen.

    Afslut Chrome, tryk Windowstast+R, sæt følgende teskt ind %LOCALAPPDATA%GoogleChromeUser Data og tryk Enter. 

    Find mappen Default, højreklik på den og vælg Omdøb. Kald mappen Default.old og tryk Enter.

    Start Chrome på ny.


    mogens j.
    Abonnent

      Den kunne desværre ikke finde “User Data” ad den sti, jeg fandt “User Data” ved at lede efter den ved at søge efter “Google Chrome”, jeg fandt mappen Default og omdøbte den til Default.old men problemet var det samme da jeg åbnede Google Chrome igen, hvad gør jeg?

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hvad ligger der i mappen C:Users<BRUGERNAVN>AppDataLocalGoogleChrome (erstat <BRUGERNAVN> med dit brugernavn)?


        mogens j.
        Abonnent

          Beklager men den sti kender min PC ikke.

          Må lige fortælle at jeg køre med XP.

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Ah, så er det her, du skal finde mappen Default: %USERPROFILE%Local SettingsApplication DataGoogleChromeUser Data (https://support.google.com/chrome/answer/142059?hl=da)


            mogens j.
            Abonnent

              Ved ikke om jeg gør det rigtige men jeg fandt Default her: %USERPROFILE%Lokale IndstillingerApplication DataGoogleChromeUser Data omdøbte Default til Default old og åbnede Google Chrome igen og oprettede en ny profil men det var med samme resultat, tror at den må være helt gal med min computer. 🙁

              Christian Bugge
              Christian Bugge
              Registreret bruger

                Så galt står det nu næppe til. Jeg synes, du skal prøve at af- og geninstallere Chrome, og se om det hjælper.

                Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.