Når jeg vælger EDGE og You Tube afspilninger lyder det forfærdeligt,
men når jeg går på You Tube via Google er det normal afspilning.
mvh henning
Når du siger via Google, mener du så i Google Chrome?
Prøv til en start at installere den seneste Flash, hvis du ikke allerede har gjort det: https://get.adobe.com/flashplayer/
Flashplayer er installeret og aktiveret.
med Firefox er Youtube ok.
med Google Chrome er Youtube ok
men hvis jeg vælger Youtube fra Google search fejler Youtube
ligeledes fejler Youtube når den vælges gennem EDGE.
mvh henning
Hvad sker der helt præcist? Du skriver i dit første indlæg, at det lyder forfærdeligt, og i dit sidste indlæg, at Youtube fejler.
Hvordan? Kan du se billedet? Hakker videoen? Er det kun lyden, der er problemet?
Billedet hakker langsomt fremad, lidt frem og lidt kortere tilbage og derved går det fremad, men langsomt og lyden bliver ‘hakket’ i stykker og har en høj brum.
jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det…mvh henning
Hej igen
Har du kontrolleret, at du har de nyeste drivere til grafikkort, lydkort og chipsæt? Ellers er det første skridt. Hvis du har brug for vejledning, må du gerne medtage oplysninger om præcist hvilken computer du har (mærke/model), eller hvilket lyd- og grafikkort, den er udstyret med.
Hvis du har gjort det, eller det ikke hjælper, så prøv at slå Flash i Edge, sådan at browseren tvinges til at bruge HTML5-afspilleren:
1. Åbn menuen ved at klikke på de tre prikker øverst til højre, og klik på Indstillinger.
2. Klik Vis avancerede indstillinger
3. Vælg Slået fra under Brug Adobe Flash Player.
hej Christian, jeg har de nyeste drivere – jeg bruger Driver Booster 2.4 PRO.
Jeg har en HP 2137 G07 Notebook med Radeon HD 7660G + 7670 Dual Graphics.
Jeg har prøvet at slå Flash fra men uden ændring.
Firefox + youtube virker fint
Chrome + youtube virker fint
mvh henning
Hej igen
Jeg tror ikke vi på nuværende tidspunkt, kan finde andre løsninger, end at bruge en anden browser.
Efter lidt mere research kan jeg konstatere, at der er mange andre, der oplever tilsvarende problemer, og at de er kendt af Microsoft, som ikke har nogen universel løsning.
Prøv at køre Windows Update, og se om der er noget nyt at komme efter.
Kør herefter et integritetstjek af systemfilerne:
1. Åbn startmenuen, og skriv cmd.
2. Højreklik på Kommandoprompt, klik på Kør som administrator, og bekræft.
3. Skriv kommandoen sfc /scannow, og tryk Enter.
Glædeligt nyt…i nat blev min windows 10 Pro opdateret og nu virker youtube på Edge. 🙂