Netkamera

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 11 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
kulau
Abonnent

I komputer for alle var der en test af forskellige netkameraer, og jeg har lige købt den der fik gode karakter, hos komputer for alle,

 nemlig DCS-942L, og der stod at den var nem for uerfarne bruger at installere, og det var også nemt, en god time så havde jeg installeret kameraet på pc, ipad, og min smartphone,

 men da jeg så ville installere D-VIEWCAM, kan programmet overhovedet ikke finde kameraet,

 jeg klikker på mainconsole, kommer ind med brugernavn og password,

 men så sker der ikke mere, der kommer 2 vinduer op,

den ene står der (det anbefales at installere operativsystem og video data på forskellige diske for optimal ydelse.) Når jeg klikker den væk, er der en anden hvor der står,

 Det lykkedes ikke at kommunikere med Com1, PTZ kammeraer, eller, I/O, enheden virker mugligvis ikke. Tjek venligst om et andet program blokere Com1.

  jeg har en ret ny bærbar packard bell, med Windows 7, og jeg har en bærbar der er 5 år gammel, Acer TravelMate 4050 lci,med Windows XP, en helt ny router D-Link   Dir-657

 og der kommer den samme fejlmelding på dem begge to.

 Jeg vil jo gerne havde at jeg kan få en E-mail hvis der er bevægelser i rummet hvor kammeraet er. Eller installere flere kameraer

Hvad kan jeg ellers gøre, kan jeg evt. installere programmet manuelt, jeg vedhæfter 2 billeder med fejlene.

Hilsen Kurt

Uden at jeg selv har modellen ved hånden, springer det i øjnene at programmet prøver at finde kameraet på COM1, der er en serielport, ikke netværket.

Jeg foreslår at se i programmets indstillinger, om det kan omstilles til at lede efter kameraet på netværket, hvor det jo befinder sig.

Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.