TP-Link: WR1043ND v1

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Tao Tao 12 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
TroelsGydum
Medlem

Jeg har købt en sådan wireless router – men den taber ca. halvdelen af hastigheden “gennem huset” til min stationære Medion 8858.

Muligvis på grund af de kompatibilitetsproblemer, I selv nævner…

Vil det hjælpe, hvis jeg køber en TP-Link – WLAN USB TP-LINK TL-WN721N  og sætter den i min Medion som netværekskort til at fange signalet fra senderen i stuen?

Venlig hilsen

Troels Gydum

Tao
Tao
Supporter

    Det virker umiddelbart som en god ide. Men da jeg ikke har erfaring med produktet kan jeg selvfølgelig hverken love eller garantere noget – min det lyder som en helt plausibel løsning.

    En god ide er selvfølgelig altid at forhøre sig om effekten hos en forhandler. Dette kan afklare meget.


    TroelsGydum
    Medlem

      Hej Tao…

      Jeg har købt/installeret denne WLAN USB TP-LINK TL-WN721N – og det hjalp ganske gevaldigt. Jeg får nu i arbejdsværelset samme hastighed som i stuen, hvor routeren står:

      http://speedtest.ookla.com/result/1383617959.png

      Jeg synes selv, at det er optimalt – og signalstyrken ligger konstant på “god”..

      Jeg ville selvfølgelig gerne have den hævet til “udmærket¨” – men det prøver jeg mig lidt frem til med forskellige småændringer i instillingerne i “wireless” på min TP-routers systemsider…

      Tak for svaret – og fortsat god søndag. Venlig hilsen Troels Gydum

      Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.