Wi-fi – Huawei LTE CPE E5172

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Jeg ønsker at få wi-fi i sommerhuset og har derfor købt en router HUAWEI LTE CPE E5172. Jeg har et abonnement hos TDC med en stick med sim kort. Sim kortet har jeg nu placeret i routeren. I forbindelse med installationen (der var ikke nogen brugsanvisning) har jeg tændt for routeren og intet ellers foretaget mig. Jeg kan nu via pc-eren se routeren og ønsker at tilslutte mig wi-fi. Da jeg vil tilslutte tager den ikke koden (den jeg har fra TDC er 4 cifre) men jeg kan se at den beder om ialt 8 cifre kode. Hva gør jeg???? – er der en første gangs kode som skal indtastes???

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Koden til det trådløse netværk står i mange tilfælde på et klistermærke på routeren. Se efter WEP key, wireless key eller pass phrase.

    Hvis ikke du kan finde koden på routeren, skal du tilslutte computeren direkte til en Ethernet-port på routeren, og derefter tilgå administrations-siden via en browser, hvor du logger ind med standard brugernavn/kode, typisk admin/admin.

    Ved hjælp af konfigurationssiden kan du selv vælge en adgangskode til det trådløse netværk, og det er også her, du skal angive PIN-koden til sim-kortet fra TDC.

    Tak for svaret det løste mit problem.

    Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.