Brother DCP 135 C

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Tips3 12 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
larsfrasmussen
Medlem

Hr. ekspert! I forbindelse med installation af ovennævnte printer til en bærbar pc med Vindows Vista Home opstod der en fil, der kalder sig “brccmctl”.Hvis jeg nu vil

afinstallere Adope Flash Player Active X, giver maskinen besked om, at der er konflikt

og at installeren vil gå i arbejde med afinstallationen, når filen “brccmctl” er lukket.

Jeg kan ikke lukke den. Hvordan lukkes den? Er det en lusket fil fra Brothers side?

Der har været problemer med nævnte Adope. Hvorfor opstår konflikten?

Venligst

Lars Rasmussen


Tips3
Medlem

                   Du har måske rod i programmerne på en eller anden måde.

    Det burde ikke ske det du forklare her, men brug en anden metode til at installerer din printer, fjern først alt det du har installeret fra Brother cd-rom.

     

    Og du gør følgende, din computer er på nettet.

     

    Du sætter USB fra Brother printer i og tænder for printeren.

    Og vista siger til dig, jeg har fundet nyt isenkram, og derefter spørger vista dig, hvad skal jeg gøre ved det, og du fortæller vista at vista automatisk skal hente det nødvendige på nettet og automatisk installere det hele for dig.

     

    Og du kan hvere uheldig at vista ikke kan finde det som er nødvendigt på nettet, og du fortæller så vista at vista skal finde det nødvendige i din DVD drev, og du lægger cd-rom til din printer i skuffen og så køre det bare derudaf.

    ( klik nej hvis brother programmet prøver på at køre, lad vista gøre det )

     

    Jeg har installeret printer på denne måde mange gange, og det fungerer perfekt hver gang i første forsøg, hver gang, også i min vista maskine, med samme system som dig.

     

                          Hilsen Lotto

    Dette er et eksempel på det såkaldte “DLL Helvede”, hvor den ene fil blokerer for opdateringen af den anden. Da jeg ikke selv har printeren installeret kan jeg ikke efterprøve det direkte, men lad mig komme med et forslag:

    Hvis der i statusfeltet nederst til højre er en eller anden form for baggrundsprogram til Brother printeren, skal du lukke det. Det kan fjerne blokeringen af den kritiske fil, så opdateringen kan gennemføres.

    Sig til, hvis det ikke hjælper. Så kigger jeg dybere i problemet.

    Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.