Canon Pixma MP550

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Tips3 12 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
mabg
Abonnent

Pludselig kan jeg ikke tage kopier fra den foreste bakke på min Canon-printer.      Jeg bliver bedt om at lægge papir i den bagerste bakke, og så tager det en krig (den scanner vel) inden resultatet kommer ud :)!

Der er ingen problemer med udskrifter fra PCén, og kvaliteten er rigtig fin.

Kan Komputer hjælpe mig :)?

Med venlig hilsen MG

 


Tips3
Medlem

                 Læs brugsanvisningen på din printer.

    Ja læs brugsanvisningen på din printer, og gennemgå alle indstildninger i din meny grundig, så du er sikker på at alt er indstillet korekt.

    En brugsanvisning kan hvere skrevet noget kryptisk, så det er vanskeligt at forstå.

    Men måske at du kan sætte din printer til at udskrive alle aktuelle indstildninger, jeg siger jo MÅSKE , jeg kender jo ikke alle printermodeller.

    Men min BROTHER, ja jeg trykker lige 5 gange på knapperne, og vupti så udskriver den en hel A4 med alle aktuelle indstildninger, og det gør det jo meget letter at rette en forkert indstildning.

     

    Måske, jeg gentager måske kan din printer selv fortælle dig, hvis at den er blevet alvorlig syg i elektronikken.

    En computer kan til sammenligning selv fortælle at den har feber feks.

     

                         Hilsen Lotto


    mabg
    Abonnent

      Jeg har ingen problemer med at skrive ud fra min PC. Alle indstillinger fungerer perfekt!!

      Problemet er at jeg IKKE kan tage en fotokopi, som blev spyttet ud på ingen tid. Nu beder printeren om, at der bliver lagt papir i en anden skuffe, og så er det at originalen tilsyneladende bliver scannet inden kopien kommer ud, og det tager lang tid, og det er det problem jeg gerne vil have hjælp til!!

      Printeren skulle ikke indstilles overhovet for at kopiere i hhv. sort/hvid  eller med farve

      Hilsen MG

       

      Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.