Epson ET 2711 – kan ikke printe fra iPad og iPhone

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  solsortunge 3 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
solsortunge
Registreret bruger

Printerens mærke/producent: Epson
Printerens modelnummer:ET 2711
Spørgsmål: Jeg har købt en Epson printer og installeret den fra min computer. Problemet er at jeg ikke kan printe dokumenter, billetter og emails fra iPad og iPhone. En medarbejder fra Epson siger at det er fordi printeren ikke har Apple Airprint. Jeg har Epson iPrint, men filerne skal konverteres til PDF filer for at de kan blive printet. Jeg kan printe billeder og vedhæftede filer men ikke andre dokumenter, emails, tekst fra podcast osv. Jeg er ked af at Elgiganten har anbefalet denne printer trods det at jeg bad om en, der kan printe fra alle mine enheder. Jeg kan desværre ikke bytte den, der da er gået over 30 dage siden købet. Hvordan kommer jeg videre? Hvordan kan filerne konverteres til PDF filer?

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Nu bruger jeg ikke selv iPad, men jeg har et forslag:

    Udskriv-funktionen har en “Uudskriv til PDF” mulighed, der kan løse opgaven for alle dokumenttyper.


    solsortunge
    Registreret bruger

      Hej Henrik. Tak for dit forslag. Der er desværre ingen steder, man kan vælge “print til PDF fil”, på iPad. Jeg har igen forsøgt med forskellige muligheder, men desværre intet hjælper. Man kan kun tage et billede, af det man vil udskrive og printe det som et foto. mvh.

      Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.