Fejlmeddelelse ved opstart

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år siden.
Oprettet af
user-529278
Registreret bruger

Når jeg starter min komputer får jeg hver gang to fejlmeddelelser RunDLL (se vedhæftede fil).

Er der nogen der kan hjælp mig af med dem, da de er sk… irriterende?

På forhånd tusind tak til den der hjælper mig af med problemet.

Vedhæftede filer:
  1. fejl.docx
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det stammer fra en printerdriver. Mon du har drivere til de nævnte modeller installeret? Hvis du har, bør du afinstallere driverne, og derefter installere dem igen. Du kan finde de nyeste drivere her:

    https://support.hp.com/dk-da/drivers/


    user-529278
    Registreret bruger

      Hvor ligger de gamle drivere evt.?


      keld m
      Abonnent

        Hej user-529278

        Sådan opdaterer du en printer driver

        *Højreklik på start og vælg ‘Enhedshåndtering’

        *Dobbeltklik på ‘Printere

        *Højreklik på din printer og klik på ‘Opdater driver’

        *Klik på ’søg automatisk—-‘

        Hjælper det ikke må du bruge den anden metode. Skriv igen-

        Med venlig hilsen Keld

        >>>Må din computer være med dig<<<

         

         


        user-529278
        Registreret bruger

          Printeren virker perfekt og det er med opdaterede drivere. Problemet er åbenbart gamle drivere der ligger og forstyrre, og dem ved jeg ikke hvor jeg hitter – har nu snart brugt en smuk forårseftermiddag til det fo…… lo.. Sorry


          keld m
          Abonnent

            *Søg efter ‘printere’ i søgefeltet og vælg ‘Åbn’

            *Her kan du se din installerede printer m.m. (om flere installeret)

            *Du kan klikke på en printer og se dine muligheder.

            Desværre har jeg ikke nogen viden om HP printere.

            Hvis du fortsætter her, er det dit ansvar. Hvis du sletter noget. Ved især ældre HP’s kan der være problemer.

            Så må du afvente eksperten.

            Med venlig hilsen Keld

            PS. Nyd endelig det gode vejr.  Jeg er i coronaskjul.

            >>>Må din computer være med dig

            HenrikClausen
            HenrikClausen
            Komputer for alle

              Her er en direkte måde at løse problemet:

              • I Stifinder indtaster du specialadressen %APPDATA%
              • Gå ned i undermappen Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
              • Sørg for at visning af Systemfiler er slået til.
              • Fjern de genveje, hvis navn passer med fejlmeldingerne.

              Så vil Windows ikke længere lede forgæves efter disse DLL-filer.

              Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.