Når jeg starter min komputer får jeg hver gang to fejlmeddelelser RunDLL (se vedhæftede fil).
Er der nogen der kan hjælp mig af med dem, da de er sk… irriterende?
På forhånd tusind tak til den der hjælper mig af med problemet.
Vedhæftede filer:
Det stammer fra en printerdriver. Mon du har drivere til de nævnte modeller installeret? Hvis du har, bør du afinstallere driverne, og derefter installere dem igen. Du kan finde de nyeste drivere her:
Hvor ligger de gamle drivere evt.?
Hej user-529278
Sådan opdaterer du en printer driver
*Højreklik på start og vælg ‘Enhedshåndtering’
*Dobbeltklik på ‘Printere
*Højreklik på din printer og klik på ‘Opdater driver’
*Klik på ’søg automatisk—-‘
Hjælper det ikke må du bruge den anden metode. Skriv igen-
Med venlig hilsen Keld
>>>Må din computer være med dig<<<
Printeren virker perfekt og det er med opdaterede drivere. Problemet er åbenbart gamle drivere der ligger og forstyrre, og dem ved jeg ikke hvor jeg hitter – har nu snart brugt en smuk forårseftermiddag til det fo…… lo.. Sorry
*Søg efter ‘printere’ i søgefeltet og vælg ‘Åbn’
*Her kan du se din installerede printer m.m. (om flere installeret)
*Du kan klikke på en printer og se dine muligheder.
Desværre har jeg ikke nogen viden om HP printere.
Hvis du fortsætter her, er det dit ansvar. Hvis du sletter noget. Ved især ældre HP’s kan der være problemer.
Så må du afvente eksperten.
Med venlig hilsen Keld
PS. Nyd endelig det gode vejr. Jeg er i coronaskjul.
>>>Må din computer være med dig
Her er en direkte måde at løse problemet:
- I Stifinder indtaster du specialadressen %APPDATA%
- Gå ned i undermappen Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
- Sørg for at visning af Systemfiler er slået til.
- Fjern de genveje, hvis navn passer med fejlmeldingerne.
Så vil Windows ikke længere lede forgæves efter disse DLL-filer.