Jeg har en hp ENVY 100. Jeg har indskannet 7 sider i PDF-format, som SKAT forlanger, skal være i én sammenhængende fil. Jeg har forsøgt at kopiere PDF-filerne over i et Word dokument, men det kan ikke lade sig gøre. Der står, at jeg ikke har Package installeret.
Hvordan kan jeg lave én sammenhængende fil ud af flere (7) dokumenter (PDF-format)?
Mulig løsning
Du scanner dine dokumenter i jpeg format, og så åbner du din kontor program, office feks, og så indsætter du dine dokumenter i rigtig rækkefølge, og derefter bruger du din PDF printer.
Open office har feks indbygget PDF printer
M.V.H. Lotto
Hej sessan,
Du kan bruge denne side til at kombinere dine forskellige pdf-filer til et dokument: http://www.ilovepdf.com/
Det hele er ganske gratis og kan gøres lynhurtigt.
Hej Sessan
Kan godt se, at det er ved at være længe siden, at du har haft et problem, men jeg forstår ikke helt dit problem. Når jeg scanner bruger jeg HP Solution Center og når første dokument er scannet, spørges der om jeg vil scanne flere sider, hvilket jeg siger ja til og trykker “Acceptér”. Når dokument 2 er scannet spørges der igen – indtil du siger nej til flere dokumenter. Dermed mener jeg, at dit problem er løst. Du kan inden scanningen påbegynder vælge, om det skal være i pdf-format, wordformat osv. og du kan vælge om du vil scanne til en email eller fx til dit skrivebord.
Mvh. Baunsgaard