HP Color Laserjet 2600n

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 11 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
Claes Agerup
Abonnent

 

Printerproblem

 

 

 

Jeg har i efteråret 2012 købt en bærbar Toshiba Satellite C870-121 pc med installeret Windows 7 som jeg med et LAN-kabel har forbundet til mit YouSee  modem med Netgear CG3200 router. Herefter har jeg med et LAN-kabel forbundet routeren til en 5-port 10/100M Nway Switch. som også er forbundet med et LAN-kabel til en stationær pc med windows XP og en fælles HP Laserjet 2600n printer.

 

Efter at jeg manuelt havde ændret printerens IP adresse til 192.168.0.50 så den ikke konfliktede med min Pc`s IP adresse 192.168.0.10,virkede printeren fint.

 

Nu har jeg downloaded Windows 8 på min Toshiba og efterfølgende anvendt Toshiba Upgrate Assistant til Windows 8. Alt kører nu fin – bortset fra at jeg ikke kan bruge min HP printer.

 

Jeg har været inde på Windows Compatibility Center og set at printeren ser ud til at være compatibel med Windows 8.

 

Jeg ar downloades driveren ved hjælp af Windows ”tilføj en printer”.

 

På HP`s hjemmeside kan jeg se,at der ikke er udviklet en driver til Wndows 8. Det anbefalede fejlsøgningsværktøj kan ikke løse problemet.

 

 

 

Claes

 

Din printer er på listen “Forsinket Windows 8 support” – men driveren er lige udkommet, og kan hentes her:

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=446154&taskId=135&prodTypeId=18972&prodSeriesId=446153&lang=en&cc=us

Prøv den først – skulle det mod forventning ikke falde på plads, findes der også en universel HP printerdriver, der har løst problemet for mange.


Claes Agerup
Abonnent

    Tak for den gode vejledning. Printeren virkernu fintl

     

    Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.