HP Envy 4520 – skriver kun ud i sort!

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
mabg
Abonnent

Printerens mærke/producent: HP Envy 4520
Printerens modelnummer:
Spørgsmål:

Jeg har netop købt en Lenove IdeaPad S145, og når jeg skriver ud fra min printer er det kun i sort, farverne mangler! Printer jeg fra Ipad og Iphone, så fungerer farverne fint.  Jeg bruger originale patroner, og jeg har også tjekket at der ikke er kryds i sort/grå feltet i Acrobat Reader. Jeg har ikke selv installeret den nye PC. Kan det evt være den sidste windows 10 opdatering der er skyld i problemet? Jeg har vist kun skrevet breve ud i sort indtil nu, hvor jeg også skulle skrive ud i farver.

Mvh MG

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Jeg mistænker at en indstilling i driveren står forkert. Skriv ‘Printer’ i Windows’ søgefelt og tast Enter for at komme til printerindstillingerne. Find printeren i listen, klik på den, og klik på Administrér.

    Nu har jeg ikke samme model, men for min HP LaserJet ser Udskriftsindstillingerne sådan ud – bemærk punktet Farveindstillinger nederst til højre. Hvis det er sat til Sort/hvid, ligger problemet der.

    Jeg vil også foreslå at udskrive en testside. Der vil overskriften stå i lyseblå, hvis printerindstillingerne er i orden. Her kommer et par illustrerende skærmskud.

    Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.