HP officejet5610 all in one

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Tao Tao 11 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
Peder Bo
Medlem

Min officejet afbryder udprintning efter første side. Det blokerer samtidig min trådløse mus. Mit styresystem er vista. Har nogen en god idé til løsning af problemet?

v.h.

Peder Bo

Tao
Tao
Supporter

    Hej Peder Bo,

    Først vil jeg råde dig til at opdatere driveren til din printer (og måske vil det egentligt også være relevant og opdatere driveren til din trådløse mus). Dette gør du ved at åben startmenuen, højreklikke på Computer, vælge Egenskaber og til sidst trykke på Enhedshåndtering i panelet til venstre. Her finder du både printer og mus, udvid deres menuer, højreklik og vælg Opdater driversoftware.


    Peder Bo
    Medlem

      Hej Tao.

      Tak for dit råd,men min driver er opdateret, så det løser ikke problemet.

      Det er svært at gætte på hvad det skyldes. Når jeg sætter en mus til min usb hub fungerer den fint, det er kun den trådløse der fryser.

      venlig hilsen

       

      Peder Bo

      Tao
      Tao
      Supporter

        Hej igen,

        Sker det når du printer fra alle programmer eller kun ét – eksempelvis din e-mailklient eller internetttet?

        Tryk på startknappen og vælg Enheder og printere. Højreklik på ikonet for HP OfficeJet 5610 og vælg Egenskaber, tryk på fanen Avanceret, aktiver muligheden Print Directly to printer. Tryk på Anvend og derefter OK.  


        Peder Bo
        Medlem

          Hej Tao.

          Det sker uanset hvorfra jeg printer. Dit forslag medførte at printeren slet ikke fungerede. Da jeg vendte tilbage til den oprindelige indtilling kunne den printe 4 ud af 5 sider, men gik altså i stå på femte side.

           

          venlig hilsen

           

          Peder Bo


          Peder Bo
          Medlem

            Til alle interesserede kan jeg sige at mit problem er løst – det skyldtes en overbebyrdet usb hub.

             

            venlig hilsen

             

            Peder Bo

            Tao
            Tao
            Supporter

              Hej Peder Bo,

              Dejligt at du har fået løst dit problem og forklarer svaret herinde, så andre også kan drage nytte af dit arbejde. Jeg markerer dit eget svar som det bedste.

              Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.