HP Photosmart 3190

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Tips3 12 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
TEST0516
Abonnent

I det uønskede store antal af opdateringer – har ovennævnte printer fået indlagt – at denne hver gang nu skal udskrive en side med kontrol af farver, når jeg tilslutter printeren til lysnettet. Det koster tid og blæk, dette er formodentlig også er tilsigtet af HP. Jeg kan ikke se, at denne ordre er indlagt i køen og jeg har forsøgt at få hjælp hos HP, men de kender nu ikke længere min printer. Jeg har tillige forsøgt alle de mig kendte muligheder for at stoppe dette spild – men forgæves !


Tips3
Medlem

                       Goddag

    Har du tænkt på om din printer er defekt i elektronikken og laver dette ved en fejl.

    Måske du skal fjerne alle HP programmer fra din PC således at alt printer programmer er fjernet fra din computer, og så laver du en ny installation af din printer efter en ny og bedre metode.

    Du har nu fjernet alt gammel fra din PC, og du tilslutter printeren med din USB kabel, derefter tænder du for din printer, og så kommer Windows frem med første skilt = jeg har fundet nyt isenkram, og næste skilt, Og Windows spørger dig hvad skal jeg gøre, skal jeg automatisk hente det nødvendige på nettet og automatisk installerer det nødvendige og du klikker ja til automatisk hele vejen igennem.

    Hvis at du er uheldig, ja så kan Windows ikke finde det nødvendige på nettet, men så har du jo selv det nødvendige, nemlig en installations cd-rom fra HP og du fortæller Windows at den kan finde det som er nødvendigt i din DVD-drev og du lægger HP cd rom i dvd drevet.

    Men for alt i verden, lad Windows lave alt arbejdet, så du undgår alt unødvendig skrammel fra medleveret cd-rom fra HP, Windows finder kun det som er nødvendigt for at din printer fungerer perfekt.

    Men måske at din printer er defekt

     

                 Hilsen Lotto


    TEST0516
    Abonnent

      Desværre ikke løsningen

      Årsagen er et problem i blæksystemet – hvilket desværre kan betyde mange ting.

      En af de hyppigste årsager er brug af uoriginale eller genopfyldte blækpatroner, og her kan man have sine tanker om, hvorfor HP har bygget deres printere, så de skynder sig at tømme blækpatroner, der ikke er købt hos HP. Hvis blækpatronen er genopfyldt eller uoriginal, ligger årsagen sikkert her.

      Men som sagt er der mange andre mulige fejlkilder i blæksystemet, der kan få printeren til at gentage kalibreringen endeløst. Her er en liste over muligheder:

      http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080620153138AAw5HWU

      Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.