HP Photosmart 3310 All-in-one

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 12 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
Anonym

Jeg har en Wireless all in one printer “HP photosmart 3310”. Jeg har downloaded driveren til min PC med windows 7 64 bit, men den bliver ved med at drille. Den bliver ved med at den skal installeres igen og igen og fax install igen, så man ender med at der er flere kopier af programmet i “Enheder og printere” fx. ” HP Photosmart 3310″ Kopi 1 osv. Jeg har ikke det problem på mim bærebar med windows vista. Jeg har registreret printeren hos HP, men hver gang den driller og vil installeres igen, så skal den registreres igen. Er der noget jeg kan gøre?????

Mon printeren får en ny adresse på netværket, hver gang den tændes?

Det vil få den gamle printerinstallation til at blive forvirret, så det ser ud som om der er dukket en ny printer af samme type op på netværket, og det får Windows til at installere den igen.

Hvis det er problemet, kan det afhjælpes ved at give printeren en fast IP-adresse. Det kan enten gøres i printeren eller i routeren på netværket.

Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.