HP Photosmart 5510

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 11 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
anders0909
Registreret bruger

Har netop udskiftet min gamle HP printer med HP Photosmart 5510. Anvender den med USB kablet. Printeren virker fint, men når jeg anvender den, forsvinder min forbindelse til internettet. Denne kan (så vidt jeg ved) kun genoprettes ved ny koldstart af komputeren. Bruger XP. Det kan da ikke være meningen.

Mvh

Anders Beck.

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Det lyder sært!

    Jeg har et par spørgsmål, som måske kan bringe os lidt nærmere en løsning:

    – Hvordan er du forbundet til internettet? (WiFi/WLAN, Kablet netværk, 3G/USB)

    – Hvad er det helt præcist du gør, når forbindelsen til internettet forsvinder? Tilslutter kablet? Tænder printeren? Starter en udskrift?

    – Hvordan ser netværks status-ikonet (t.v. for uret) ud, når forbindelsen forsvinder?

     


    anders0909
    Registreret bruger

      Hej Christian.

      Jeg tror, at problemet er løst. Du er for så vidt inde på det rigtige. Mit netkort er et Netgear, der sidder i en anden USB port. Min netværksstatus er en lille komputerskærm, der er grøn, når alt er OK. Den skifter til rød, så snart, jeg begynder udprintningen.

      Jeg har nu sat mit netkort i en USB forstærker (hedder det sådan?). Det er en TRUST med 7 porte og en strømforsyning. Nu lader det til at virke. Min egen teori er, at netkortet har fået for lav spænding, når jeg starter udprintningen. Jeg ved ikke, om dette kan være tilfældet, når jeg tidligere har brugt to forskellige USB porte, men det synes at virke.

      Jeg tillader mig at vende tilbage, hvis der opstår nye problemer.

      Tak for svaret.

      Mvh

      Anders Beck.

      Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.