HP printer Photosmart C7280 vil ikke virke trådløs mere

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 11 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
hsd2
Abonnent

Jeg en HPPhotsmart C7280 All in one printer købt i 2007, en ualmidelig økonomisk printer med hensyn til blæk og den kan skrive ud på begge sider, så det ville være urealistisk at købe en ny. og som har virket trådløst sammen med en alm PC uden navn, men nu har jeg købt en HP PC model MS228sc, samt en trådløs router netgear ,og nu kan printeren ikke finde routeren, selvom jeg skriver både navn og koder som står på routeren, så melder den fejl forkert code , jeg har installeret Win 7 på HP PCen og det har jeg også på den gamle, som jeg har stående et andet sted i huset men som jeg gerne via routeren ville kunne printe forskellige ting ud, det var grunden til at jeg købte routeren, Printeren virker ok med usb kabel,   så det er med at sende mail til mig selv og så vedhæfte det ønskede som skal printes ud, og så gå ind til HPPCen og printe dette, men jeg syntes ikke det er så smart er det mon nogen som ved hvad en løsning på dette problem kunne være

MVH

HSD

Det problem kan løses på forskellige måder:

1) Sørg for at have de nyeste drivere og andre opdateringer:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=3204785

2) Følg vejledningen og vær helt sikker på at netværksnøglen er rigtig, inklusive at der er forskel på store og små bogstaver:

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01100071.pdf

3) Brug kablet netværk i stedet for trådløst, hvis placering af printer og router gør det praktisk. Netværkskabler op til 10 meter er en standardvare.

4) Tilslut printeren til en af computerne via USB-kabel, og del den derfra. Den løsning kræver naturligvis at computeren er tændt for at andre kan udskrive på den tilsluttede printer. Bortset fra det fungerer det forbløffende problemfrit.

Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.