Installation af HPlaserprinter til window 7

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Tips3 11 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
Erik Aagaard
Medlem

Jeg har en laser printer HP laserjet CM1017 Multifunktions printer.  Den er på netværk.  Jeg har brugt HP instruktions for Installation af printeren Windows 7 (32 bit and 64 bit)  Jeg har orginal software Windows Vista og jeg har fulgt anvisningen med at ændre de 4 file som angivet i vejledningen fra HP.  Når jeg kommer til trin 4 i installation hvor dialog boxen vedr. netværksinstilling er aktuel stopper installation og vender i bage i samme løkke.  Filen hedder hpzdui01.exe.  Den afvikles ikke korrekt ifølge fejl rapporten.  Har nogen et forslag til hvodan man få printeren installeret.  Jeg kan godt printe men scanner funktion virker ikke. 

 


Tips3
Medlem

                     Lad Windows gør arbejdet for dig

    Først fjerner du HP printer programmer som er installeret fuldstændigt.

    Du har nu din computer startet og du er på nettet med den.

    Og du sætter USB stikket til printeren i og tænder for din printer.

    Og så kommer Windows med første skilt, jeg har fundet nyt isenkram.

    Og så kommer Windows med en ny skilt hvor den spørger dig om hvad at den skal gøre, og du vælger at Windows automatisk skal hente det som er  nødvendigt på nettet og automatisk installerer det som er nødvendigt for at printeren fungerer.

    Der kan så i sjældne tilfælde ske det at Microsoft ikke har de nødvendige programmer, og Windows spørger dig så om du kan anvise hvor den kan finde de nødvendige programmer, og det kan du, du fortæller Windows at den så kan finde det nødvendige i din DVD drev, og så skal du lægge din HP program i din DVD drev, og så vil Windows automatisk finde det som at der er nødvendigt på din HP program disk eller cd-rom.

    Undgå at bruge HP installations program, men lad Windows klare instalationen automatisk fra nettet, og hvis at det er umuligt, så lad Windows klare installationen fra HP cd-rom så Windows automatisk anvender det som er nødvendigt og kun det.

    Metoden med at lade Windows klare det som er nødvendigt, er den bedste metode til mange forskellige apparater i de fleste tilfælde.

    Og Windows burde jo vide bedst besked om hvad at Windows har brug for, for at det virker bedst.

                     M.V.H. Lotto


    Tips3
    Medlem

                     Aktiverer Windows scanner i Vista og 7

      Klik på Windows start knappen

      Skriv i søgefeltet     WIAACMGR

      Gå så op til ikonet WIAACMGR og højreklik og vælg at sende genvej til skrivebord, og så ligger der jo en genvej til Windows scanner program på skrivebordet.

       

       

        

       


      Tips3
      Medlem

        Slettet

         

         


        etw
        Registreret bruger

          Jeg har et spørgsmål til dig. Kan du stadig printe, scanne over netværket eller skal du bruge USB-forbindelsen?

          Jeg har en all-in-one laserjet 3052, hvor jeg ved at bruge ovennævnte metode kan få installeret alle drivere, kan også scanne via Win7’s indbyggede scanner, der scanner til et billede. derefter skal jeg åbne et OCR-program for at komme videre. OK, med bøvlet i forhold til tidligere, hvor jeg åbnede mit OCR program, der kunne finde scanneren via netværkskablet. Det kan den ikke mere, når jeg fjerner USB-kablet. Printeren er købt til at fungere over nettet.

          Måske der er en anden læser, der har et svar.;-)

           

          Med venlig hilsen

          Erik

           

          tips
          tips
          Registreret bruger

            Jammen det fungerer jo super godt når at Windows sørger for at installere  printern fuldautomatisk, og glem alt om installations CD-rom

             

            Genvej til forum      PC   

            tips
            tips
            Registreret bruger

                                                                            ..Form..

              Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.