Hej
Mine printere kan ikke mere udskrive mine email og fra hjemmesider, har 2 printere, begge brother HL 54400 og DCP-J315W
med venlig hilsen
Preben Nielsen
Jeg bliver nødt til at bede om nogle flere detaljer her:
Hvilken Windows-udgave har du?
Hvilken browser bruger du?
Fungerer udskriften fra andre programmer, fx Word eller Adobe Reader?
Hvis udskriften generelt ikke fungererer, er det første råd at geninstallere driverne til printerne.
Hej Henrik
Windows 7 Professionel
Explorer 9
Kan udskrive i alle andre programmer excel, word og Adobe
Jeg har installeret driverne
med venlig hilsen
Preben
OK, det lyder som et problem i Internet Explorer, ikke med printerdriverne.
Internet Explorer har tendens til at udvikle obskure fejl, så først vil jeg foreslå at nulstille dens indstillinger. Det gør du via Windows’ generelle indstillinger, som vist på vedlagte skærmskud.
Får det ikke has på problemet, vil jeg gå et spadestik dybere.
Har du i øvrigt prøvet udskriften fra en anden browser, fx Firefox?
Hej Henrik
Har du mulighed for at sende skærmskudet igen for jeg kan ikke læse det.
Jeg har prøvet at kopiere det over i word for at forstørre det, men det hjalp ikke, det er fuldstændig sløret
med venlig hilsen
Preben
Hej Henrik
Jeg har fået det lavet så jeg kan se dit skærmskud. Men har nu problemet med at finde Windows generelle betingelser. Hvordan gør jeg det?
Jeg kan udskrive fra Crome og Firefox
HILSEN
Preben
Undskyld, jeg har overset denne ældre sag.
Internetindstillingerne findes i Kontrolpanel – se vedlagte skærmskud – og klik på det for at se det i fuld opløsning.