Printer HP C5180 all-in-one

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af tips tips 11 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
hanne kallestrup822178
Abonnent

Skal have scannet et redigerbart dokument ind.

 Jeg går ind via HP solution center, scan dokument, vælger OCR til RTF (som er markeret på forhånd). Scanner og dokumentet står som det skal i visningen.

 Når jeg har “udført” og finder scanningen, så står bogstaverne ikke korrekte og noget af linierne mangler, altså er scanningen ikke udført korrekt.

 Derefter har jeg prøvet alle de muligheder som også er i kolonnen så som scan til PDF og søgbar PDF, men enten står bogstaverne ikke korrekt eller også kan jeg ikke redigere i dokumentet. Når jeg fører musen ind i dokumentet bliver det til et kors med afbrudte streger og skærmen bliver blå. Hvad gør jeg ?

Min pc er en HP og jeg har windows 7.   Håber på hjælp 🙂   Hanne

tips
tips
Registreret bruger

    Når at du bruger computeren til alt muligt andet, ja fungerer din computer så korrekt, også når du ser fjernesyn på dr.dk

    Hvis at der er andre fejl i din computer er der måske en sammenhæng, og en blå skærm virker lige lidt specielt.

     

    Har du prøvet at bruge Windows scanner program ???? ja lige for at se om den virker korrekt ????

                Find Windows scanner program

    Klik på start og skriv i søgefeltet WIAACMGR og kør pilen op til do og send genvej til skrivebord.

     

    Vi skal prøve om vi kan teste os frem til om scanner eller computer er blevet defekt.

     

    Har du mulighed for at bytte rundt på computer og scanner, med en anden computer, eller låne en anden scanner, så at du kan pejle dig ind på problemet lidt efter lidt.

     

    Men prøv lige om Windows scanner program virker i første omgang, hvis at du ikke plejer at bruge denne scanner program, måske at du der kan teste om scanneren virker rigtigt.

     

                                                                        ..Forum..

    Lad lige høre, om denne ældre sag stadig er aktuel.

    Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.