Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af ankerr 12 år, 11 måneder siden.
Jeg kan ikke printe materiale fra E-boks. (PDF-format)
Jeg kører Windows Vista og har installeret Adobe X, men når jeg trykker på “Print” for at få dokumentet printet ud fra E-boks, så for jeg denne besked: “Windows Internet Explorer ( Svarer ikke)” og alt låses, så jeg må lukke E-boks.
Så har jeg prøvet at logge på E-boks via netbank, men med samme resultat.
Hvad kan det skyldes?
13 år, 1 måned siden
Jeg opdaterede til Explorer 9 og det hjalp.
anker
13 år, 1 måned siden
Dette svar løste problemet
Jeg kører Windows 7/64 og har gennem det seneste halve års tid haft præcist det samme problem i forbindelse med udskrivning fra e-boks. Det har ikke gjort nogen forskel, at jeg har opdateret fra Eksplorer 8 til 9.
12 år, 11 måneder siden
Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.