Mit Alway Sync 12.0.8 har “af sig selv” stoppet synkroniseringen. I første omgang forsøgte jeg at opdatere til vers. 12.2.3, men hver gang fik jeg besked om, at programmet var aktivt og bedt om at afslutte med OK. Programmet var lukket og jeg kunne ikke komme videre.
Derefter prøvede jeg at afinstaller programmet både med Revo Uninstaller og Windows, men med samme resultat.
Jeg er tilfreds med programmet, og vil selvfølgelig gerne have det til at virke igen!
Med venlig hilsen
Ole W.
PS:! Fik ikke med at Allway Sync meddeler følgende systemfejl: Enheden er ikke klar, filnavn K:Backup_dokumenterCSlnCreateSession: InitilizeTask.
Er Allway Sync installeret nu og kan programmet starte?
Kan du på normal vis (altså med Explorer) tilgå den enhed, du synkroniserer til?
Ja – AllwaySync er installeret, det kan åbnes. Forsøger jeg at starte fx. med “Analyser” popper ovennnævnte fejlmeddelelse op.
Jeg har hidtil kørt AllwaySync på det tidligere c-drev (harddisk). Problemet er opstået efter, at jeg har installeret et SSD-drev (nyt c-drev), hvor alle programmerne nu ligger.
AllwaySync er synkroniseret til at kopiere filer fra harddisken (det gamle c-drev, nu nyt d-drev) til ekstern harddisk. Måske skal AllwaySync ligge på den samme disk hvorfra der skal synkroniseres, men hvordan får jeg i givet fald programmet flyttet?
Mvh.
Ole W.
Så vidt jeg kan finde ud af, dækker fejlmeddelelsen over, at Allway Sync ikke kan få fat i den eksterne enhed, den skal synkronisere til. Det vil næppe hjælpe at installere programmet på en anden disk eller partition.
To opklarende spørgsmål:
Er dit K: drev en ekstern USB-disk eller er det en netværksharddisk?
Kan du tilgå K: drevet med Explorer?
Den eksterne harddisk er tilsluttet med USB-stik, og synkroniseringen virkede da jeg kun havde hardddisken. Problemet er åbenbart opstået efter at jeg har installeret en SSD ( C:) hvor alle programmer inkl. Allway-Sync nu er installeret og alle filer på harddisken (D:).