Brug af 118.dk

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
Flemming51
Registreret bruger

Programmets navn: Jeg bruger Edge sammen med 118.dk, til at finde telefonnumre

På min stationære PC kan jeg trykke på F12 og så sætte en kode ( $(‘.result-block’).sort(function(a,b) { a = $(a).find(‘.description-block’).text(); var adesc = parseInt(a.split(“,”)[0].replace(‘ st’,’0′).replace(/[^0-9]/g, ”)); b = $(b).find(‘.description-block’).text(); var bdesc = parseInt(b.split(“,”)[0].replace(‘ st’,’0′).replace(/[^0-9]/g, ”)); var diff = adesc-bdesc; if (diff == 0) { return a.localeCompare(b); } return diff; }).appendTo(‘.paging-holder:first’); ) ind og så er det fortløbende vejnumre.
Spørgsmål: Men det vil den ikke på min bærbare. Når jeg trykker F12  kommer en ramme op med teksten: Vi du åbne udviklerværktøjet i microsoft Edge

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det var specielt – du sætter ny JavaScript direkte ind i siden!

    Spørgsmålet er egentlig fornuftigt nok, for det er netop Udviklerværktøjer, du har brug for. Det skal du bare svare Ja til. I Indstillinger / System er der en indstilling til om Udviklerværktøjer skal åbnes, når du trykker F12. Mon den er slået fra?

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.