Burning Studio 2014, KFA 13-2014.

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
sessan2
Abonnent

Efter installation (KFA 13-2014, side 50) af Ashampoo Burning Studio 2014, ville jeg hente gratis licenskode og aktivere programmet. Herefter indtastede jeg min mail-adresse. Der kom en rude frem, hvori jeg blev bedt om at indtaste mit password.
Skulle det ikke være Confirm-ruden, der skulle komme frem? Og herefter de 2 øvrige ruder, som beskrevet i KFA?
Jeg kunne ikke komme længere i aktiveringen af programmet, hvorefter jeg fjernede det fra PC’en.
Kan det skyldes, at jeg tidligere er registreret i forbindelse med installation af Ashampoo Burning Studio 2013, som stadig ligger på min PC?
Ved I, hvordan jeg kommer videre?

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Når du indtaster en mail-adresse, der allerede er tilknyttet en Ashampoo-konto, bliver du bedt om at logge ind på denne konto, fremfor at registrere endnu en bruger.

    Når du har logget på, får du licensnøglen.

    Hvis du ikke har dit password til din Ashampoo konto, kan du nulstille det her: https://www.ashampoo.com/dk/dkk/mpl

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.