Excel 2013

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  keld m 8 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
1173062272
Abonnent

Jef har en del navne i Excel som jeg gerne vil have opstillet alfabetisk, hvordan gør jeg det?

 

Hilsen

Morten


keld m
Abonnent

    Hej Morten

    Her er en kort forklaring, der viser princippet:

    Åben et tomt regneark, udfyld en kolonne, med et navn i hver felt.

    Marker kolonnen og klik på ‘Sorter og filtrer’ i båndet og vælg om du vil sortere fra ‘A til Å’ eller fra ‘Å til A’.

    Du kan fortryde et valg med [CTRL] + [Z].

    Hvis du udfylder flere kolonner skal du huske at markere dem du du vil have sorteret.

    Håber dette kan hjælpe. Med venlig hilsen Keld

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.