Excel – Kanterne komme ikke med i udskrivningen.

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  winniebach 4 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
winniebach
Registreret bruger

Programmets navn:Excel
Spørgsmål: Jeg har fået ny pc og i den anledning skulle jeg downloade min Office pakke 2010 til Hjemmet og Firmaet. Det gik, men når jeg nu har udarbejdet et regneark i  Excel og tilføjet de kanter, som jeg vil have med på udskriftet, så kommer de ikke med i printet. Jeg har to forskellige printere og problemet er på begge. Jeg har også forsøgt at gemme filen som en PDF og da kommer kanterne heller ikke med. Har nogen rendt ind i det problem før? Min udfordring er at Microsoft ikke supporter Excel 2010 mere, øv.

Nr jeg åbner filen på min gamle pc, så er kanterne der, og på den kan jeg gemme i pdf med de kanter. Men det kan jo ikke være mening, vel? Håber nogen kan hjælpe mig.


winniebach
Registreret bruger

    Jeg har selv løst det. Jeg fandt i Excel under Arkindstillinger et felt ved betegnelsen Sort/Hvid, som skulle have et check mærke. Så kom kanterne på printet. Problem løst. DEjligt

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.