Explorer 9.0

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Tao Tao 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
bent follin585502
Abonnent

d.d  kunne jeg ikke komme ind på min netbank – Hotline og jeg prøvede med mangt og meget i MSInternet Explorer 9.0 – uden held – til slut måtte jeg logge på via Firefox.                                                                                                               Hvordan får jeg min IE9.0 repareret/reinstalleret  ?

 

Tao
Tao
Supporter

    Hej Bent,

    Helt præcist hvad sker der når du prøver at logge på netbank via Internet Explorer 9? Du kan evt. sende et skærmbillede – det vil gøre det nemmere at hjælpe dig.

    Men prøv følgende:

    1) Installer Java

    Du kan prøve at geninstallere Java. Fjern programmet i Kontrolpanelet ved at trykke på Programmer og derefter Fjern program. Du kan hente Java igen herfra: http://java.com/en/download/index.jsp

    2) Nulstil Internet Explorer

    Du kan også prøve at nulstille internetindstillingerne:

    Åbn Internet Explorer, tryk på det lille tandhjul (Funktioner) og vælg Internetindstillinger. Tryk på fanen Avanceret og vælg Nulstil… Der åbnes nu en ny dialogboks hvor du skal bekræfte ved at trykke på Nulstil.

    3) Geninstaller Internet Explorer

    Hvis ikke ovenstående fungerer, kan du prøve at geninstallere browseren. Dette gøres ved først at fjerne Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

    Rul her ned til Sådan fjernes programmet Internet Explorer.

    Derefter installerer du programmet igen herfra: http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages

    Sørg for at vælge Dansk og den rigtige bit-version af Windows 7. Denne kan ses hvis du åbner startmenuen, højreklikker på Computer og vælger Egenskaber.

    Held og lykke med det.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.