Fjernelse af Office 2000 XP

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  tagekj 12 år, 1 måned siden.
Oprettet af
John M. Nielsen
Abonnent

Hvordan fjerner jeg Office 2000 XP Pro. fra computeren. Har prøvet: Tilføj og fjern programmer men det eneste som forsvinder er tilsyneladende den “knap” man trykker på for at fjerne programmet. Efterfølgende står der stadig at programmet findes og fylder 424 MB. Har også prøvet at fjerne programmet via FC-Cleaner som har en funktion til at fjerne programmer. Det forsvinder i Fc Cleaners oversigt men det fremgår stadig i: Tilføj og fjern programmer.

Jeg har forsøgt at lægge en Office 2003 ind i håb om at det ville fjerne den anden version, men det gør den ikke. Har nogen en idè til hvordan jeg kan fjerne programmet helt?                      Mvh John Nielsen


tagekj
Registreret bruger

    Hej

    Jeg har med held fjernet et program ved at installere det igen for derefter at fjerne.

    Det kræver selvfølgelig at man har det pågældende program Office 2000 XP Pro på en CD for at det lader sig gøre.

    Hilsen Tage


    John M. Nielsen
    Abonnent

      Hej Tage

      Det er ikke muligt, fordi jeg ikke har den CD hvor programmet findes. Derfor troede jeg, at det blev fjernet, når jeg lagde en 2003-version ind og efter-følgende fjernede den igen. Det fremgår af 2003-installationen at den vil fjerne tidligere versioner af Office – men det gør den desværre ikke.

      Har andre nogle gode forslag?             Mvh   John

      jan larsen
      jan larsen
      Supporter

        Jeg vil forslå at downloade et decideret afinstallationsprogram til at klare denne opgave. Jeg har haft god brug af RevoUnsinstaller der gør brug af sin egen afinstal… rutine og ikke, som en del andre, ‘bare’ er en skal der egentligt´kun’ bruger windows’ egen afinstallation der ikke er helt så potent som f.eks. RevoUnins….

        Revo kan hentes her og gratis version er ganske udmærket til det meste – brug den avancerede metode når du fjerner et program – det går dybt i registreringsdatabasen og fjerner alle spor. Programmet er i øvrigt på dansk.

        http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

         


        John M. Nielsen
        Abonnent

          Hej Jan Larsen

          Det er et super godt program du her anbefaler og det kunne fjerne Office 2000 XP Pro helt. Samtidig får man ryddet godt op i forskellige filer som tilsyneladende bare ligger og fylder på harddisken.

          Programmet syntes jeg i skal bringe i Komputer For Alle, så bladets læsere også kan få glæde af det. Og som du skriver er det på dansk.

                                                    Mvh. John Nielsen

          Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.