Frontpage 2002

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
anm
Medlem

Hej

Jeg får forskellige skærmbilleder i IE og Google Chrome. I IE er der en sort kant omkring mine billeder og i GC er den i de fleste tilfælde hvid. Tekstens opsætning er også anderledes, fordeler sig anderledes i rammerne, bedst i IE og følger den opsætning jeg har valgt i frontpage. Bogstaverne ser også anderledes ud. Det korte svar er jo nok: Skift, men det vil jeg helst undgå. Eller det er måske bare min PC

anm

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Hmmm.. det korte svar har du jo selv givet!! og det er nok ikke helt ved siden af.

    Frontpage 2002 ER jo en gammel svend der ikke er så brugbart til at designe hjemmesider der skal køre på de nye browsere med de mange nye funktioner.

    FP 2002 opdateres vist ikke engang mere og supporten af den er, så vidt vides, også stoppet fra Microsoft.

    Mange gange kan man få de nye browsere til at vise sider der er konstrueret i ældre programmer ved at få dem til at vise siderne i kompatibilitetstilstand (langt ord!!) – i IE8 skal man trykke på ‘det overrevne papirark’ helt til højre for adresselinien, men det er ikke altid det virker helt godt, og humlen er selvfølgelig at FP 2002 jo ikke kan designe hjemmesider til en fremviser der ikke engang var på tegnebordet da det kom frem.

    Det er udviklingens svøbe at tingene bliver forældede hen ad vejen og i denne verden går det jo umanerligt stærkt…


    anm
    Medlem

      Hej 

      Tak for det! – – Tænkte det nok.

      Har måske også noget at gøre med at jeg laver det i FP, kopierer det over i Stones WebWriter 4 som jer i tidernes morgen startede op med. Jeg forsøgte mig lidt frem og fandt efter megen besvær ud af at lægge en kode ind i SWW så den fik lige som en kommando til at lave en sort kant omkring billederne, og så ændrede jeg teksten til TAHOMA så nu ser det ikke helt galt ud.

      Venlig hilsen

      Anton

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.