HP Support Asssitant er holdt op med at virke; se vedhæftede fil.
Jeg har afinstalleret og gen-installeret, men lige lidt hjælper det.
Jeg kan ikke åbne programmet, og gen-installerer jeg, får jeg at vide, at programmet allerede er installeret.
Programmet fungerer fint på min stationære PC, men IKKE på min “Bærbare”.
Hvad er der galt?
Hvilken version af HP Support Assistant er der tale om?
Prøv igen at afinstallere programmet ved hjælp af Revo Uninstaller: http://www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html
Hent herefter den seneste Support Assistant fra HP’s website, og prøv at installere den: http://h18021.www1.hp.com/helpandsupport/hp-self-support.html
Hej Christian!
Tak for dit svar, men det hjalp mig desværre ikke videre.
Revo Uninstaller viser, at programmet ikke findes på PCén
Kontrolpanel/fjern program viser ligeledes, at programmet ikke findes på PCén
Secunia viser, at programmet findes på PCén i version 7.09.39.15
Følger jeg dit link for at installere HP Support Assistant, kommer der der et skærmbillede, der spørger om jeg vil overskrive programmet, da det findes i forvejen.
Selvom jeg siger ja, sker der intet
Jeg ville gerne medsende et par skærmprint (alle jpg-filer af beskeden størrelse), men der kommer en fejlmelding, som jeg ikke kan tyde, nemlig An HTTP error 0 occured. http//komputer.dk/comment-upload/js
Jeg håber du kan hjælpe mig.
Hej igen
Jeg beklager det sene svar. Er problemet stadigvæk aktuelt?
Prøv at køre HP’s værktøj til afinstallering her https://www.dropbox.com/s/ff4va8khvfmb0bq/UninstallHPSA.exe?dl=0
Genstart og se om fejlen opstår igen.
Installér herefter den seneste version af HPSA herfra: www8.hp.com/dk/da/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html?jumpid=va_r602_us/en/any/psg/pl_ot_ob_ds_pd/hpsupportassistant_cc/dt#.VEoXNxbuY-x
Tak for sit svar.
Jeg har fulgt dit råd, og det er nu lykkedes at afinstallere den gamle HP Support Assistant.
Programmet findes ikke mere, for går jeg går ind på “fjern programmer” og på “Secunia”, så er programmet væk, MEN forsøger jeg at gen-installere programmet, får jeg igen besked om, at programmet findes, og jeg bliver spurgt om jeg vil overskrive programmet.
Jeg accepterer, men får så følgende fejlmeldinger:
HP Support Assistant Error; error 1316. Den angivne konto findes allerede
Endvidere:
Feature transfer error. Error -1603Fatal error during installation
Consult Windows Installer Help (Msi.chm) og MSDN for more information
Det hjælper mig nu ikke meget; hvad gør jeg?
Har du brug for HP Support Assistant?
Hej Christian!
Tak for dit svar og spørgmål om jeg har brug for HP Support Assitant.
Jeg har klippet følgende fra HP´s hjemmeside, og som du ser, så er der gratis support i PC´ens levetid, og derfor vil jeg gerne beholde/have programmet:
HP Support Assistant tilbyder en enkelt menu, som vil hjælpe dig med at vedligeholde pc’en og løse problemer samt give dig adgang til ekspertsupport.
- Enkelt menu—Se alt i den dashboard-lignende menu.
- Hold dig informeret—Få pc-advarsler og supportstatus lige på proceslinjen.
- Hjælp på din måde—Få adgang til hjælpeværktøjer og en direkte linje til teknisk support.
- Løs problemer nemt—Kør indbygget diagnostik for at ordne næsten alt.
- Support på den lange bane—Få adgang til HP Support Assistant ihele din pc’s levetid.
Kan du give mig et link, til den version af HP Support Assistant, som du prøver at installere?
Hej Christian!
Tak ,for svar; HP Support Asstant er fundet på HP´s hjemmeside.
Se vedhæftede skærmprint
Jeg har desværre ingen løsning. Prøv at kontakte HP’s support: http://www8.hp.com/dk/da/support.html
Hej Christian!
Tak for din indsats; jeg har kontakt HP-Support, hvor man da var meget venlig, ligesom HP erkendte problemet, men den eneste løsning HP kunne give, at at geninstallere windows og så håbe det bedste.
Jeg har besluttet at “leve” med problemet.
Det lyder til, at du fik den udvidede version af “prøv at tænde og slukke for den, og se, om det hjælper.” Jeg tror næppe, du går glip af noget stort med HP Support Assistant.
Jeg lukker sagen her.