Hvordan slipper jeg for Microsoft Office 365?

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
clackamas
Registreret bruger

Hej,

Jeg har fornylig fornyet min PC bestand og har nu 2 nyinstallerede opgraderede Win 10 PCer.

De kom (selvfølgelig) med Office 365 installeret og opfordrede straks til at jeg skulle aktivere pakken.

Imidlertid har jeg fra tidligere en købt Office 2007 pakke som er rigeligt avanceret for de få gange jeg skal skrive en tekst. Og jeg skal ikke betale løbende for at bruge denne pakke.

Efter at have været irriteret over Microsofts påtrængende opfordringer har jeg været inde i Control Panel og afinstallere de programmer der kunne minde om Office 365.  Men hver gang jeg møder fx et Word dokument og vil åbne det  – Så starte Microsoft igen registrerings sekvensen for Office 365.

Hvordan slipper jeg for det?

På forhånd tak.

Clackamas

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Har du også afinstalleret fra Microsoft-butikken (Microsoft Store)? Det kunne ligge der.

    Der er nogle forskellige muligheder for, hvordan pakken kan være installeret. Microsoft har en detaljeret vejledning (på dansk) om, hvordan den fjernes korrekt og komplet:

    https://support.microsoft.com/da-dk/office/fjerne-office-fra-en-pc-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK

    Hvis den har været delvist fjernet, er det muligt at den først skal installeres igen.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.