iTunes

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Viggo Helbo 12 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
Viggo Helbo
Medlem

Efter flere måneder uden problemer får jeg nu følgende besked når jeg slutter min iPhone til iTunes for at opgradere software til iTunes og iPhone:

iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone fordi sikkerhedskopien ikke kunne arkiveres på computeren.

Jeg har prøvet at slette sikkerhedskopien og får nu følgende besked:

iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi sikkerhedskopien var ødelagt eller ikke kompatibel med iPhone.

Efterfulgt af dette råd: Slet sikkerhedskopien til denne iPhone, og prøv igen.

Jeg kommer ikke videre fordi sikkerhedskopien har jeg jo slettet?

Jeg har prøvet at google, der er tilsyneladende flere der har problemet, men finder ikke rigtig nogen løsning.

Er der nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

 


Viggo Helbo
Medlem

    Hej.

    Jeg har løst problemet ved at afinstallere iTunes og tilhørende softwarekomponenter (brugte kontrolpanel) i følgende rækkefølge og genstarte computeren.

    1. iTunes

    2. Quick Time

    3. Apple Software Updater

    4. Apple Mobile Device Support

    5. Bonjour

    6. Apple Application Support (iTunes 9 eller nyere)

    Og derefter geninstallere iTunes på ny.

    Tao
    Tao
    Supporter

      Hej Viggo,

      Dejligt du selv har fået løst problemet og fortæller os præcist hvordan. På den måde kan din løsning også hjælpe andre. Tak!

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.