JAVA problemer.

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Tao Tao 12 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
hpan
Medlem

Til rette vedkommende.

Har nu flere gange blevet tilbudt en opdatering af JAVA. Jeg downloader og vælger så at installere. Får følgende svar med en lyd.:

“Failed to download required installation files.”

Java saboterer også min Nordea netbank. Programmet fejler, når jeg skal kvittere for mine transaktioner.

Mvh.

Hans Andersen

Tao
Tao
Supporter

    Hej Hans Andersen,

    Jeg skal ikke kunne sige hvad der skyldes fejlen ved din opdatering, men jeg har før fået løst problemet, ved helt at afinstallere JAVA, for derpå at installere det påny: http://www.java.com/en/download/index.jsp

    Det burde virke, men hvis ikke kan du altid skrive igen 🙂


    hpan
    Medlem

      Til Tao Malte Ask Andersen.

      Tak for dit svar. Download af ver. 6 update 29 er nu lige gennemført. Prøvede at lave en transaktion på min Nordea Netbank. Kom frem til kvitteringssiden, som blev blank. Altså stadig samme problem!!!

      Venlig hilsen

      Hans Andersen

      Tao
      Tao
      Supporter

        Der har før været problemer med kommunikationen og tilladelserne mellem Java og Comodo Firewall – så bruger du denne firewall?

        Hvilket operativsystem bruger du? Desuden, hvilken browser benytter du dig af? Hvis du bruger Internet Explorer, så prøv at hente fx Firefox og så om problemet er det samme her. Hvis du bruger en tredjepartsbrowser, så prøv Internet Explorer.


        hpan
        Medlem

          Hej igen Tao.

          Lidt data: Laptop ACER Aspire 7535 med VISTA. Skiftede browser fra IE uden at fjerne den til Firefox. Hjalp ikke. Har COMODO system cleaner ver. 3 build 53.

          Er det her jeg har problemet??? Hvis jer fjerner den, skal den vel erstattes af en anden. Nogen forslag??

          Mvh

          Hans


          hpan
          Medlem

            Hej Tao.

            Jeg har lige afinstalleret et program: COMODO system cleaner ver. 3 build 53.

            Har gennemført med held en overførsel samt en regningsbetaling via min Nordea Netbank. Tror at problemet er løst!!!

            Mvh

            Hans

            Tao
            Tao
            Supporter

              Hej Hans,

              Jeg markerer dit sidste svar som det bedste, så andre kan se hvad løsningen er. Du kan evt. bruge CCleaner som alternativ – programmet er gratis og kan downloades her: http://download.cnet.com/ccleaner/?tag=mncol;1

              Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.