Jeg har Windows 10, 64-bit, og kan ikke efter installation af acronis true image 2017 backup programmet åbne det.
Der står på skærmen, at der er opstået en uventet fejl, og at programmet vil lukke, og at computeren vil give besked
når der er kommet en løsning. Desuden bliver man bedt om at forklare problemet, og sende det til acronis true image,
så de kan rette det i fremtiden. Problemet opstod da jeg skiftede fra acronis true image 2015 til acronis true image 2016
prøveudgaven. Alle mine andre programmer åbner uden problemer, men ikke acronis true image. Skærmskuddet som jeg har
vedhæftet, har jeg fundet på Google, og det beskriver den samme fejlmeddelse som jeg får på min skærm, den eneste forskel
er at jeg bruger 2017 udgaven istedet for 2016 udgaven.
Her er den vedhæftet fil med skærmskuddet.
Vedhæftede filer:
Da jeg fornyede licensen for 5 måneder siden, fravalgte jeg acronis cloud
og det skulle jeg ikke have gjort, da det var det der gik galt. Så nu har jeg
købt en ny licens, og tilvalgt acronis cloud. Så skal man logge ind på sin
acronis konto og lave de rigtige indstillinger, og derfra starte en backup,
og så åbne acronis true image 2017. Nu burde det hele virke igen.
Da jeg fornyede licensen for 5 måneder siden, fravalgte jeg acronis cloud
og det skulle jeg ikke have gjort, da det var det der gik galt. Så nu har jeg
købt en ny licens, og tilvalgt acronis cloud. Så skal man logge ind på sin
acronis konto og lave de rigtige indstillinger, man skal vælge backup
destination, som acronis cloud eller en ekstern harddisk eller hvad man
nu har, og derfra starte en backup, og så åbne acronis true image 2017.
Nu burde det hele virke igen.