kan ikke udskrive mail fra outlook

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
user-522228
Registreret bruger

Programmets navn: Outlook office365
Spørgsmål: jeg kan ikke udskrive selve mailen fra outlook office 365.

Vedhæftede filer og alt i andre programmer i office pakken kan fint udskrives,

har vedhæftes print af siden som vises i outlook når jeg trykker på udskriv.

håber i kan hjælpe mig

 

Vedhæftede filer:
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Fejlmeldingen siger, at du ikke har valgt noget at udskrive. Kan det passe?


    user-522228
    Registreret bruger

      Nej det forholder sig sådan , at jeg i outlook vælger en indkommen mail,

      taster så filer, vælger udskriv, taster udskriv, så kommer fejlmeldingen.

      men der sådan at når jeg har valgt udskriv er der et felt under Printer: der hedder udskriftsindstillinger. den kan ikke aktiveres.

      har søgt lidt på forskellige medier, og kan se andre har haft samme problem, men ikke hvordan de har fået det løst.

      Med venlig hilsen

      Niels

       

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Aha. Her er et forslag:

        Luk Outlook

        Indtast %APPDATA% i Stifinders adressefelt, og gå så ned i mappen Microsoft / Outlook.

        Der må være en fil ved navn outlprnt. Slet den, eller omdøb den til noget andet.

        Start Outlook, og se om udskriften nu fungerer.

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.