Lavasoft/Ad-Aware 2007

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  HenrikL 12 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
ove-g
Medlem

Hej!

Jeg har installeret ovenstående program og får nu en meddelse om at dette program ikke kan vises. Den kommer op nu hver gang jeg starter komputeren og kan ikke lukkes ned, men popper op med ganske korte intervaller.

Der er som nærmere details at finde følgende:

“an occured exception occured at 0x76FDFC56 in aawservice.exe”.

Jeg ville gerne slette programmet for at prøve at geninstallere det, men her får jeg at vide, at jeg ikke har administrationsrettigheder og bliver afvist. Der er ikke nogen “uninstall” blandt de installerede filer til programmet.

Det har virket tidligere, men da det ikke er hver dag man bruger det, kan jeg ikke finde ud af, hvornår det er holdt op med at virke.

Styresystem er Windows Vista og jeg er alene bruger af komputeren.

Har I nogen ide om hvad jeg skal gøre?

Med venlig hilsen

Ove


HenrikL
Medlem

    Hej! 

    For at afinstallere programmet, går du først ind i start menuen. Vælg Kontrolpanel og herefter ikonet “programmer og funktioner”. Her skulle du gerne kunne afinstallere programmet.

    Mvh

    HenrikL:)

     

     

    Tao
    Tao
    Supporter

      Hvis ikke det er muligt at afinstallere programmet vha. Kontrolpanelet, synes jeg du skal prøve at lave en systemgendannelse på din pc for at få den tilbage til normalen.

      Efter du har gjort dette synes jeg du skal afinstallere programmet som HenrikL beskriver det (selvom det her burde virke udmærket). Installer det derefter igen.

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.