Magix Pc Check & Tuning 2011

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Tao Tao 11 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
kp2354
Medlem

Jeg vil installere Magix Pc Check & Tuning 2011.For at få det gratis program. Jeg kan godt installere,men jeg skal jo også registrere mig, og det går også godt. Når jeg så har skrevet de tegn som står i det sorte felt( for at få et serienummer)  og trykker videre,skal der komme en E-mail med serienummeret,men det gør der ikke.

Det skal lige siges,at jeg ikke har brugt cd men Mail-adressen i bogen på side 99!

Mvh.  Kjeld Pedersen.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Tao
Tao
Supporter

    Hej Kjeld Pedersen,

    Grunden til at du ikke modtager en e-mail er sandsynligvis fordi den bliver opfanget af dit spam-filter. Gå derfor til mappen Uønsket post (eller ligende navn afhængigt af programmet) og se om ikke der ligger en e-mail fra Magix her.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.