Programmets navn:Microsoft Outlook 365
Spørgsmål:
Jeg oplevede i dag at en mail som blev forsøgt sendt flere gange da den ikke dukkede op hos mig , forsvandt sporløst.
Den havnede ikke i spam eller andre mapper.
Jeg bemærkede en enkelt gang at den poppede op med var så væk straks efter.
Jeg har 2 email den ene imap og det er den som driller, den anden er en pop3 denne virker.
Da der efterfølgende blev sendt på pop3 kom den igennem.
Jeg ved dog ikke om det er mit mailprogram eller det skyldes afsenderen som gav problemer, men tænker, hvor mange mails jeg kan være gået glip af.
Hej
Du behøver ikke, at være bange for mistede mail, alle dine mails vil ligge på din server, indtil du selv sletter dem.
Nææh problemet ligger et andet sted, nemlig manglende kommunikation mellem dit mailprogram (Microsoft Outlook 365) og din server, hvilket kan opstå. Mailprogrammet eM Client har en funktion til løsning af den slags Diagnostic, har du kontrolleret, om Microsoft Outlook 365 har en lignende funktion?
Med venlig hilsen
Kaj-Emil
Det er et drilsk spørgsmål, for der er ikke meget at gå efter, når posten er væk…
Når det sker på IMAP serveren, er det faktisk et spørgsmål, der skal stilles til din internetudbyder. De er de eneste, der har en chance for at undersøge, hvor den post blev af. Og jo flere detaljer, der kan sendes med, desto bedre. De detaljer må komme fra afsenderen af den fordampede post.