Jeg har problemer med, at de filer jeg vedhæfter en mail ikke er med når mailen kommer frem til modtager. De vedhæftede filer kan være word, exel, PDFm.m Det er ikke et generelt problem. Hvis jeg sender en mail til flere modtagere, får nogen filerne, andre ikke. Kan det have noget med antallet af vedhæftede filer at gøre?
Jeg ved, at der er andre der har haft samme problem, men ikke om de har fået en løsning på det.
Jeg bruger Office 2007/Outlok, Windows XP og Bulgard.
Automatisk opdatering er aktiveret, så programmerne skulle være opdateret.
Med venlig hilsen
Egon
Det kan kun være et modtagerproblem – når du afsender og nogle modtagere godt kan få alle de vedhæftede filer er der jo ikke noget i vejen med afsendelsen.
Når først dine mails med vedhæftninger ER afsendt – jå så ER de afsendt og den videre befordring ligger hos diverse servere hos din og andres udbydere og hvad der kan være af opstruktioner og begrænsninger ‘derude’ er ikke til at sige.
Sandsynligvis ligger problemet hos de modtagere der ikke får dine vedhæftninger – enten som en begrænsning på deres egen pc i form af andre indstillinger i mailprogram eller måske firewall, eller også er der en begrænsning hos deres udbyder.