Microsoft Clipart fejlkode 0x80040231

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 12 år siden.
Oprettet af
morlise,
Medlem

Hej

Jeg havde automatisk tilføjet clip til MS Clip organizer, med det resultat,

at alle mine foto og andet var kommet med. Det forsøger jeg så at slette igen, hvor der står “Slet i Clip Organizer”.

Men nu får jeg denne fejl hver gang jeg starter programmet. Og alt hvad jeg havde liggende af clipart er væk.

Jeg har prøvet alt hvad jeg forstand på, med reparer Office pakken, ret fejl og mangler i Windows 7, men intet hjælper.

Jeg har søgt på nettet, men de svar som ligger her er jeg noget usikker på.

http://www.techtalkz.com/microsoft-design-gallery/204172-clip-organizer-error-0x80040231.html

Er der nogen her der kan hjælpe med problemet.

Der er Office Enterprice 2007 jeg har.

Godt spørgsmål. Artiklen, du henviser til, siger, at det er et problem i ActiveX, men det lyder forkert.

Jeg tror snarere at problemet er fejl i mapperne med Clipart. Den kan Office rette, hvis du fjerner (eventuelt omdøber) mapperne. Du finder dem (typisk) her:

c:DokumenterBrugernavnApplication DataMicrosoftClipart

Her skal være to undermapper Mstore10 og Offic10. Med alle Office-programmer lukket sletter (eller omdøber) du mapperne. 

Start derefter Office. Den vil bemærke at mapperne mangler, og derefter installere dem igen. Du kan få brug for de originale installationsmedier.

Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.