Microsoft office word 2007

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 12 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
p.schousboe
Medlem

Af min voksne datter har jeg fået lagt et hos hende ledigt eksemplar af ovenanf. skriveprogram ind på min komputer. Jeg har endnu ikke brugt det, men da jeg i dag ville bruge det, virkede det ikke. 

Når man på skrivebordet “aktiverer / trykker på “ikonet for ovennævnte office word 2007”, pc’en har installeret Vista, kommer et vindue, hvor står “windows installerer” og “forbereder installationen”. Der går en hel del sekunder før et nyt skilt viser “der er et problem med genvejen” og “denne opdateringspakke kunne ikke åbnes. Kontroller om opdateringspakken eksisterer  og om du kan få adgang til den ………….. ” Mvh. Peter S.

Det lyder ret underligt. Mon du er kommet til at bruge en installationspakke (.MSI) i stedet for installationsprogrammet (.EXE)? At køre installationspakkerne direkte kan føre til den slags underlige problemer.

Prøv at køre programmet Setup.exe og se, om du kan reparerer den mislykkede installation. Fungerer det ikke, bør du afinstallere og geninstallere.

Virker det stadig ikke, må du komme med flere detaljer, fx eventuelle fejlkoder og gerne et skærmskud eller to.

Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.