Microsoft outlook 2003

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  lissi 13 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
lissi
Abonnent

De sidste to dage er min mails i indbakke ikke blevet registreret. jeg får en melding om nye mails, samtidig med der kommer et glimt af mailen på skærmen – det er som det plejer at være – men når jeg så går ind for at læse mailen, findes den ikke. Jeg har prøvet at sende en testmail, men heller ikke den blev synlig i indbakken. Hvad sker der?. Der kom en stor opdatering til mit Windows 7 i går, og jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt fejlen er opstået før denne opdatering eller efter.


lissi
Abonnent

    Mit problem er uløst. Jeg kan stadig ikke modtage mails i mit Microsoft outlook 2003 program, men de kommer fint igennem i Windows live mail. Jeg foretrækker Microsoft Outlook, fordi det kan kobles sammen med Spam fighter, og fordi Kalenderen i Outlook kan bruges sammen med Nokia PC suite, hvad kalenderen i Windows live mail ikke kan. Er der ingen, der har et bud på hvad der kan være galt????


    lissi
    Abonnent

      Af en eller anden grund er min Outlook gået i orden – af sig selv!???? Jeg har i hvert fald ikke foretaget mig noget.

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.