Microsoft Outlook

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
john1945
Abonnent

Jeg bruger udgave 2007.

Når jeg vil “åbne” et link får jeg den fejlmeddelelse, som ses på vedhæftede fil.

Problemet er af ny dato. Tidligere kunne jeg komme på min browser uden fejlmeddelelse.

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Af én eller anden grund (tit ifm en opdatering) kan der opstå en fejl i reg.databasen som medfører at man netop ikke kan aktivere disse link i mailprogrammer og forøvrigt, som regel, heller ikke i de øvrige officeprogrammer.

    Løsningen – og den virker med det samme, er at downloade en lille fil fra denne hjemmeside:

    http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm

    Det er filen lidt ned på siden du skal bruge. Den hedder :’htm/html_associations_fix.zip’

    Download filen til et vilkårligt sted på harddisken, udpak og kør den – genstart pc og fejlen burde være rettet.

    Filen er oprindelig skrevet til win xp, men den fungerer lige så godt med både vista og win 7.


    john1945
    Abonnent

      Kære

      Jan Larsen.

      Som det fremgår af vedhæftede fil, løste svaret ikke mit problem, men under alle omstændigheder mange tak for hjælpen.

      jan larsen
      jan larsen
      Supporter

        Det er fordi det er den forkerte fil du har downloadet…. den fil du skal bruge hedder, som nævnt: htm/html_associations_fix.zip – den fil du har downloadet har noget med mpg filer at gøre og det er jo noget helt andet.

        Du skal 6 linier op på siden, så finder du den rigtige – prøv igen


        john1945
        Abonnent

          Kære

          Jan Larsen.

          Jeg er vildt imponeret over, at nogen gider/ønsker at besvare mit problem to gange på en lørdag.

          Det kalder jeg service/engagement.

          Desværre får jeg nu en anden fejlmeddelelse, så problemet er ikke helt løst.

          Men ellers – mange tak!


          john1945
          Abonnent

            Jeg har i dag modtaget en mail fra Jer, hvor der spørges til, om jeg har fået løst mit problem.

            Jeg må her henvise til #4 fra søndag den 16. januar.

            Af den fremgår det, at det har jeg desværre ikke. Det fremgår endvidere, hvori problemet nu består.

            Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.