MS Office 2007

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Anonym 13 år, 1 måned siden.
Oprettet af
sessan2
Abonnent

Jeg har brugt timer på at installere MSO 2007. Jeg indtaster de 25 tegn, og installationen starter. Når ca. halvdelen er installeret, stopper den, og et popup siger, at den ikke kan finde ProPlus.WW/ProPlsWW.
Jeg aner ikke, hvad det er. Den beder om et andet installationssted, og jeg har forsøgt at klikke på forskellige, der vises i popupbilledet, og derefter på OK, men hver gang kommer et nyt popup med teksten, at det er ugyldigt.
HJÆLP! Prøveversionen af MSO 2007 er deaktiveret, så jeg kan ikke få fat i mine breve mmm.


Anonym

    Hej  sessan

    Problemet med MSO 2007 ved jeg ikke hvordan det løses,men med gratis programmet Open office.org kan du åbne alt hvad du har som er skrevet med MSO 2007 open office var med kfl .12-2010 du kan også bruge dette link hvis du ikke har bladet http://download.openoffice.org/

    Mvh.


    sessan2
    Abonnent

      Hej Klaus m.fl.
      Jeg har nu installeret OpenOffice.org, men jeg er helt lost. Jeg kan stadig ikke åbne mine breve m.m..
      Efter installeringen trykkede jeg på START, og herefter åbnede jeg programmet. Jeg skulle registrere mig med fornavn, efternavn og initialer, hvilket jeg gjorde. Herefter dukkede der et regneark frem!!??
      Men jeg kunne stadig ikke åbne mine breve m.m..
      Jeg klikkede så på OpenOffice-programmet fra Start-menuen igen, og nu blev jeg spurgt, om jeg ville oprette en ny database, eller åbne en eksisterende databasefil, eller forbinde til eksisterende database, og herefter, om jeg ville registrere databasen i OpenOffice.org. eller åbne den i eksisterende.
      Skal jeg være helt ærlig, så aner jeg ikke, hvad jeg foretager mig.
      Jeg forsøgte at finde programmet på KFA CD 12/2010, men det kunne jeg ikke, for så ville jeg have installeret den fra jeres CD. Jeg kan ikke gennemskue, hvor programmet ligger (hedder) på DC’en.
      Kan jeg få hjælp?


      Anonym

        Hej

        Nu du har installeret Openoffice.så skal du højre klik på den fill du vil åbne og vælg åben med og der skal du vælge writer .og så skal dokumentet komme frem så at du kan læse det.

        På cd finder du programmet under aktuelt>open office .

        Du kan også bruge et lille program som` word viewer` det kan åbne doc, docx, filer det finder du på dette link http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=3657ce88-7cfa-457a-9aec-f4f827f20cac&displaylang=en

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.