Office 2000 Professional

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Anonym 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
Raabjerg
Medlem

Der er pludselig opstået en fejl i Word. Når jeg lukker programmet fremkommer der en fejlmeddelelse: Winword.exe – programfejl. “Instruktionen ved 0x3036ec2f refererede hukommelse ved 0x00001804. Hukommelsen kunne ikke read.”

Jeg har afindstill. begge CD’er, og genindstall.begge igen. Stadig samme fejl.

Jeg bruger Windows 7

Er der hjælp at hente ?

MVH Keld R. Svendsen


Anonym

    Hej Keld

    Har du husket at genstarte inden du genindstall

    ellers brug ccleaner til at afindstall med

    mvh


    Raabjerg
    Medlem

      Hej Klaus
      Det var et fint forsøg, jeg havde ikke gjort som du foreslår men det hjalp ikke.
      Jeg har også lagt office 2000 Standart på PC’en, med div. genstarter mellem.
      Jeg har forsøgt at slette Word-nøglen i registreringsdatabasen, det hjalp heller ikke.
      Jeg er stadig modtagelig for gode ideer:)
      MVH Keld R. Svendsen

      Hej Keld

      Det er faktisk et kendt problem i Word 2007, og skyldes defekte data i Registreringsdatabasen. Her er en tretrins løsning:

      • Kør programmet Regedit fra Windows’ søgefelt.
      • Find frem til nøglen HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice12.0WordData
      • Højreklik på mappen Data og slet den.

      Det skulle få Word til at lukke uden unødvendige fejlmeldinger.

      Hov, jeg havde overset, at det handler om Office 2000, der er ganske gammel. Microsoft siger ligeud, at Office 2000 ikke er understøttet i Windows 7. Kontorpakken kan installeres, men ikke alt fungerer, og programmet kan (som du oplever det) gå ned ved afslutning.

      Forslaget om at gå ind i Registreringsdatabasen har dog hjulpet andre.


      Raabjerg
      Medlem

        Hej

        Problemet løste jeg ved at købe et nyt Office 2010 fra Microsoft.

        Tak for hjælpen

        Keld

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.