Office 2010 Starter

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 11 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
Helle Thomsen
Medlem

ER der nogen der ved hvordan man sletter den præinstallerede office 2010 starter fra en pc med win 7 ?

Kan ikke slette den på normal vis via kontrolpanel (Tilføj/fjern) 🙂

Jeg vil ikke have den på min nye pc, da jeg har en 2007 som fint lever op til mit behov, og jeg har en veninde der ikke var opmærksom på det med de to office versioner, og hun har fået masser af problemer med at åbne sine dokumenter

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe

pfh mange tak

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Hvis ikke du kan fjerne office starter direkte med tilføj/fjern (som jo hedder ‘programmer og funktioner’ i win7) kan du downloade et mere potent afinstalleringsprogram som f.eks. RevoUninstaller som jeg selv har brugt til at fjerne bl.a. netop ofiice 2010 starter med.

    Hent den her – det er på dansk og du kan sagtens nøjes med den gratis version….

    http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

     

    Tusind tak for hjælpen – det har i hvert fald fjernet programmet fra min liste i programmer og funktioner – så skal vi ikke gå ud fra det er væk så 🙂

    Utroligt det skal være så svært at fjerne noget man ikke ønsker at ha’ men så er det jo godt der er hjælp at hente – god dag til dig 🙂

    mvh Helle

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.